שלום רמי,
אם אני לוקח משכנתא בספטמבר, והדירה עוברת לרשותי בראשון לינואר (2006), האם אני יכול לבקש מהבנק שהביטוח על הנכס יתחיל רק בראשון לינואר (ביטוח החיים יתחיל כמובן מרגע לקיחת המשכנתא)? הרי אם "קורה משהו לבית" עד הראשון לינואר זה באחריות המוכרים, לא?
כמו כן ברצוני לסיף שבחוזה רכישת הדירה מצוין שהכניסה היא רק בראשון לינואר.
תודה מראש.
אם אני לוקח משכנתא בספטמבר, והדירה עוברת לרשותי בראשון לינואר (2006), האם אני יכול לבקש מהבנק שהביטוח על הנכס יתחיל רק בראשון לינואר (ביטוח החיים יתחיל כמובן מרגע לקיחת המשכנתא)? הרי אם "קורה משהו לבית" עד הראשון לינואר זה באחריות המוכרים, לא?
כמו כן ברצוני לסיף שבחוזה רכישת הדירה מצוין שהכניסה היא רק בראשון לינואר.
תודה מראש.
04-09-2005 01:54:00
רמי טוטאי
תגובה
אם מדובר בדירה חדשה ,אין בעיה ניתן להתחיל מיום הכניסה .
במקרה שמדובר ביד שניה ,אין אופציה אחרת ,הבנק מעוניין שיהיה ביטוח על הדירה ,מיום לקיחת ההלוואה .
נזק יכול להיות תארוטית בכל יום .
במקרה שמדובר ביד שניה ,אין אופציה אחרת ,הבנק מעוניין שיהיה ביטוח על הדירה ,מיום לקיחת ההלוואה .
נזק יכול להיות תארוטית בכל יום .
