אני מתגורר בשכירות בבית בודד, 140 מ"ר.
זה החורף הראשון שלנו בבית וכבר עכשיו הלילות בבית קפואים !
זה החורף הראשון שלנו בבית וכבר עכשיו הלילות בבית קפואים !
בבית יש תקרת רביץ מתחת לרעפים ועל פי דברי בעלי הבית אין בידוד מעליה, מכאן הבנתי מדוע בקיץ הבית בער ועכשיו בחורף כל כך קר…
אני מנסה לשכנע את בעל הבית לבודד את התקרה ומכן אני שואל:
1. מה הבידוד האופטימלי לבידוד מפני מזג האוויר ?
2. מה עלות משוערת לנושא ?
3. המלצות לאנשי מקצוע לאזור חיפה.
תודה מראש.
