הסכום 221,000
100,000 – רבית קבועה צמוד מדד 4.2 ל10 שנים-ללא תחנות יציאה.
60,500 – פריים 0.65- ל15 שנים – עם פרעון תוך הודעה מראש של 10 ימים.
60,500 – רבית של עוגן 0.1- מה זה אומר??? גם עם אפשרות לפרעון מוקדם.- ל15 שנים.
זה סביר או שאתה ממליץ על תמהיל אחר?
התמהיל נובע מדרישה שלי להחזר של עד 2000 ש"ח בחודש ל10 שנים – אז יצא שבחלק מהמשכנתא אני "אסחוב עוד 5 שנים לא נראה לי קריטי. אך האם יש מקום למקצה שיפורים?
תודה על העזרה.
14-02-2006 20:38:00
רמי טוטאי
תגובה
כיום 2000 ש"ח בעוד מס חודשים ברמת וודאות גבוהה ,יותר
זהירות לא תזיק בהלוואה בסגנון שכזה .
אם החלוקה שביצעת היא לעמוד בתשלום חודשי של 2000 ש"ח אזיי את עושה טעות חמורה לדעתי .
עליך לבחון את העניין מחדש כדי שלא תנזקי בעתיד .
בברכה
רמי טוטאי.
זהירות לא תזיק בהלוואה בסגנון שכזה .
אם החלוקה שביצעת היא לעמוד בתשלום חודשי של 2000 ש"ח אזיי את עושה טעות חמורה לדעתי .
עליך לבחון את העניין מחדש כדי שלא תנזקי בעתיד .
בברכה
רמי טוטאי.
