אנחנו מתכננים לעשות את כל המטבח מחדש, לפרק שיש, לקלף מרצפות וזנ נראה לי עסק ממש יקר
קראתי את הטיפים האלה כדי להשאר בתקציב ואני מקווה שאני אהיה מספיק חכמה כדי לעקוב אחרים
וגם קראתי על זה שכדאי לעשות חוזה עם הקבלן- למישהו יש את החוזה שהוא עשה עם הקבלן או יודע שיש איפושהו ברחבי העולם הוירטואלי גרסה של חוזה סטנדרטי עם קבלן?
תודה
קראתי את הטיפים האלה כדי להשאר בתקציב ואני מקווה שאני אהיה מספיק חכמה כדי לעקוב אחרים
וגם קראתי על זה שכדאי לעשות חוזה עם הקבלן- למישהו יש את החוזה שהוא עשה עם הקבלן או יודע שיש איפושהו ברחבי העולם הוירטואלי גרסה של חוזה סטנדרטי עם קבלן?
תודה
