שלום רמי:
לקחנו משכאנתא גבועה לפני שנתיים וחצי. ואינני יכולש לעבוד שנתיים בערך. אמרו לי שיש דרך כזאות. זאות אמרת, להפסיק לשלם את התשלומים לבנק לכמה זמן ולהמשיך אחראי זה כרגיל. תודה מראש…סופיה
לקחנו משכאנתא גבועה לפני שנתיים וחצי. ואינני יכולש לעבוד שנתיים בערך. אמרו לי שיש דרך כזאות. זאות אמרת, להפסיק לשלם את התשלומים לבנק לכמה זמן ולהמשיך אחראי זה כרגיל. תודה מראש…סופיה
17-08-2006 22:01:00
רמי טוטאי
תשובה
הבכל תלוי באיזה בנק מדובר .
בעיקרון ניתן לעשות זאת כיום ,יש לתאם פגישה עם הסניף הראשי בתל אביב ,מומלץ עם כל הכבוד שאני רוחש לסניפים לא להגיע אליהם עם בעיות כגון אלה .
בעיקרון ניתן לעשות זאת כיום ,יש לתאם פגישה עם הסניף הראשי בתל אביב ,מומלץ עם כל הכבוד שאני רוחש לסניפים לא להגיע אליהם עם בעיות כגון אלה .
בברכה
רמי טוטאי
יועץ פיננסי
054/4210455
