תודה!
27-04-2014 01:38:00
נחמיה פלוטקין
אפשר להקפיץ אותה לראש הפורום
אף אחד לא ילך לחפש היכן בדיוק נחבאת ההודעה המדוברת.
30-04-2014 00:35:00
נילי שביט
למה "נחבאת"? כתבתי תאריך
איך ניתן להקפיץ?
30-04-2014 01:01:00
דני קריו
בדיוק כפי שהקפצת את ההודעה הזאת
פשוט תלחצי על"תגובה בפורום"
30-04-2014 01:34:00
נחמיה פלוטקין
שנלך לחפש??? נראה לך??
הרי הפורום אינו מסדר לפי תאריכים אלא לפי התגובות להודעות. כך שאיני יכול לדעת אם ההודעה שלך נמצאת בעמוד הראשון, השני ואולי כבר גלשה לשלישי.
צריך לעבור הודעה הודעה! לסרוק עמוד עמוד ובקלות ניתן לדלג עם העין על הודעתך.
צריך לעבור הודעה הודעה! לסרוק עמוד עמוד ובקלות ניתן לדלג עם העין על הודעתך.
בקיצר, צריך לטרוח לדבר מיותר לגמרי, וזה לא דבר שאנו אוהבים לעשות……
03-05-2014 17:59:00
נילי שביט
למה לענות בעצבים? מה כבר שאלתי?
