אני משמש כיו"ר נציגות הבית. החלטנו להקים מרפסות שמש בבניין. היות שישנם בעלי דירות רבים (כשליש מהדירות) המשכירים את דירתם, החלטנו כי נערוך הצבעה באמצעות הדואר בנושא זה. אני מתכוון לשלוח לכולם מכתבים ולערוך את ההצבעה בנושא זה לא בדרך של אסיפה אלא בדרך של הצבעה במכתב. האם דרך זו תקינה ? האם עליי לציין במכתבי אל בעלי הדירות כי זוהי אסיפה כללית שלא מן המניין שבה נדרש רוב מיוחס (75%, אם איני טועה) ? האם יש דרישות נוספות על מנת שיהיה תוקף משפטי להצבעת בעלי הדירות ?
תודה על הסיוע.
תודה על הסיוע.
