אני אמור לקחת סכום של 470,000 ש"ח ל-25 שנה והריביתצ (בינתיים) הכי נמוכה שקיבלתי הינה 4.9 מבנק לאומי.
18-03-2006 23:17:00
רמי טוטאי
תגובה
ריבית סבירה ל25 שנה .
בתוספת סוגי הלוואה אחרים תקבל בוודאי ריבית נמוכה יותר .
בשיטה זו רמת הסיכון של הבנק קטנה אך זה לא אומר שזה לא יתאים לך .
בהצלחה.
בתוספת סוגי הלוואה אחרים תקבל בוודאי ריבית נמוכה יותר .
בשיטה זו רמת הסיכון של הבנק קטנה אך זה לא אומר שזה לא יתאים לך .
בהצלחה.
