שלום,
אנחנו ועד של בנין בן 22 דיירים.
לפני כשלושה חודשים אחד הדיירים התנתק מהכבלים ורכש ממיר פרטי.
לצערו, לא הצליח לקלוט את השידורים ופנה אלינו שנבדוק את הבעיה.
הזמנו טכנאי מיוחד שטען שיש להתקין אנטנה חדשה.
הדייר שהמתין לטכנאי ביקש להתקין את האנטנה בדירתו ולא על הגג. יחד עם האנטנה, הטכנאי התקין את הממיר ונקלטו השידורים. בנוסף, הזהיר הטכנאי כי באיזור מגורינו, ראש העין, יש בעיות קליטה.
לפני כיומיים שוב פנה הדייר כי יש בעיה בקליטת השידורים.
אנו, כועד, מרגישים שעשינו כל שביכולתנו לפתרון הבעיה.
מה אנחנו אמורים לענות לפניית הדייר?
חשבנו להפנות אותו לרשות השידור.
אנחנו ועד של בנין בן 22 דיירים.
לפני כשלושה חודשים אחד הדיירים התנתק מהכבלים ורכש ממיר פרטי.
לצערו, לא הצליח לקלוט את השידורים ופנה אלינו שנבדוק את הבעיה.
הזמנו טכנאי מיוחד שטען שיש להתקין אנטנה חדשה.
הדייר שהמתין לטכנאי ביקש להתקין את האנטנה בדירתו ולא על הגג. יחד עם האנטנה, הטכנאי התקין את הממיר ונקלטו השידורים. בנוסף, הזהיר הטכנאי כי באיזור מגורינו, ראש העין, יש בעיות קליטה.
לפני כיומיים שוב פנה הדייר כי יש בעיה בקליטת השידורים.
אנו, כועד, מרגישים שעשינו כל שביכולתנו לפתרון הבעיה.
מה אנחנו אמורים לענות לפניית הדייר?
חשבנו להפנות אותו לרשות השידור.
תודה.
05-02-2011 12:01:00
צוות הפורום
אנטנה מרכזית
בא נעשה קצת סדר.
א. אם היתה בבניין אנטנה מרכזית ביום שגמרו לבנות את הבניין, אז וועד הבית חייב לדאוג לתקינות האנטנה המרכזית, גם אם היא משרתת כיום רק דייר אחד.
ב. אפשר לעשות הסכמים עם הדייר שהציוד הואיל והוא משרת רק את הדייר הבודד, הציוד יותקן בדירתו (טוב יותר לקליטה) חיסרון ביכולת להגיע לציוד, לטפל בו, ומחרתיים יאמר הדייר שזה בכלל שלו.
ג. לא ברור מה זה הממיר, אולי התכוונת למגבר או אלמנט אחר? בכל מקרה אם הממיר הוא פרטי כפי שאתה מציין, אין לכם כל אחריות אליו. אתם צריכים לדאוג לתשתית שתוביל מהדירה לאנטנה המרכזית. מה שקורה בתוך הדירה לרבות האביזרים בה, לא שלכם ולא באחריותכם.
כך דוגמה ממערכת האינטרקום: גם כאן אתם כועד בית מחוייבים לתשתית עד לדירה. מכשיר הטלפון הפנימי של הדירה הוא רכוש פרטי ואם מתקלקל בעלי הדירה אחראים לתקינותו.
א. אם היתה בבניין אנטנה מרכזית ביום שגמרו לבנות את הבניין, אז וועד הבית חייב לדאוג לתקינות האנטנה המרכזית, גם אם היא משרתת כיום רק דייר אחד.
ב. אפשר לעשות הסכמים עם הדייר שהציוד הואיל והוא משרת רק את הדייר הבודד, הציוד יותקן בדירתו (טוב יותר לקליטה) חיסרון ביכולת להגיע לציוד, לטפל בו, ומחרתיים יאמר הדייר שזה בכלל שלו.
ג. לא ברור מה זה הממיר, אולי התכוונת למגבר או אלמנט אחר? בכל מקרה אם הממיר הוא פרטי כפי שאתה מציין, אין לכם כל אחריות אליו. אתם צריכים לדאוג לתשתית שתוביל מהדירה לאנטנה המרכזית. מה שקורה בתוך הדירה לרבות האביזרים בה, לא שלכם ולא באחריותכם.
כך דוגמה ממערכת האינטרקום: גם כאן אתם כועד בית מחוייבים לתשתית עד לדירה. מכשיר הטלפון הפנימי של הדירה הוא רכוש פרטי ואם מתקלקל בעלי הדירה אחראים לתקינותו.