1. בחדר האמצעי אנו צריכים להחליט איזו דלת לסגור, מה נראה עדיף לפי תורת הפאנג-שואי? מצד אחד -מניעה של חלון ודלת זה מול זו בשרטוט א´, ומהצד השני בשרטוט א´ לא ניתן לראות את כל החדר בכניסה אליו…
2. כיצד ניתן למתן את הכניסה לחד ההורים? הקיר ממול הדלת מאוד מפריע לי… אולי מראה?
3. האם טוב לצייר על קירות החדר האמצעי ציורי ילדים? זהו חדר פעילות – משחקים + עבודה.
תודה רבה
מצורפים שני קבצים
אני ממליצה לעשות טכס טיהור אנרגטי לפני כניסה לבית חדש ובאופן כללי אחת לכמה זמן, אם יש לכם שאלות בנושא אשמח לעזור.
עכשיו לשאלותיכם:
1. ראשית – אפתח בהסתייגות. על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר איזו דלת לסגור יש לבצע ניתוח יותר מדויק של מפת האנרגיות בבית לפי שיטת הכוכבים המעופפים. זאת מאחר וברגע שנדע אילו כוכבים (או במילים אחרות – אילו אנרגיות) נכנסים/ות אל החדר – נדע למשל איזה צד/קיר בחדר נעדיף עבור שולחן לימודים/מחשב או פסנתר ולחילופין מאיזו פינה ננסה להמנע..
אבל מאחר וכרגע אין את הנתונים הדרושים – אני אייעץ כמיטב יכולתי ועם המגבלות הללו:
אופציה 1 – כאשר הדלת נמצאת מול החלון – זו לא בעיה שלא ניתן לפתור: ניתן לשים פעמון רוח או אלמנט אחר שיעכב את זרימת הצ´י החוצה דרך החלון ויזמין את הצ´י לזרום בעדינות וברכות בתוך החדר. הבעיה שאני רואה מהשרטוט היא שבאופן שבו תיכננתם את החדר – הפנסר והשולחן ממוקמים מול הדלת, באופן כזה שמי שיושב – ישב עם הגב לכניסה. זה יותר חמור מאשר חלון מול דלת. לכן ניתן לאמץ את מיקום הדלת כפי שהיא בתנאי שהשולחן והפסנתר יזוזו לקיר של הדלת (כך לא יישבו מול הדלת ולא עם הגב לדלת וניתן יהיה לראות את כל מי שנכנס לחדר כאשר יושבים ליד השולחן).
האופציה השנייה – פחות עדיפה מבחינה זו. אך שוב – הכל בהסתייגות ויתכן כי בדיקה של כוכבים מעופפים תכריע אחרת.
2. לא ברורה לי מה הכוונה "למתן את החדר של ההורים". מדוע הקיר ממול הדלת מפריע? אני צריכה שתסבירו את עצמכם שוב..
3. אין שום דבר פסול בציורי ילדים על קירות של חדר ילדים – נהפוכו – במיוחד אם החדר מיועד ליצירה, ללימודים ולמשחק. חשוב מאוד שהילדים יהיו מעורבים בבחירת הציורים (אולי אפילו בציור עצמו). מאוד חשוב לבחור את הסמלים שאנו בוחרים שיקיפו אותנו בחיינו – סמלים חיוביים, מעוררי השראה, דמיון, פעילות. חדר זה הולך לשמש את הילדים זמן רב ולכן יש לבחור מוטיבים מתאימים לחדר, לילדים ולשימושו של החדר. יש לקחת בחשבון צבעים הולמים, צורות וכו´.
בשמחה,
מירב אייכלר