פניתי לפני 3 חודשים לנציג הועד בבקשה להחליף מנורת החירום אצלי בקומה שאינה דולקת ברגע שיש הפסקת חשמל. יש לציין שמנורה זו סופקה ע"י הקבלן. למרות שהובטח לי כי יטופל אני רואה שיש סחבת בנושא. מה עוד שמדובר בליקוי בטיחותי.
איך גורמים לועד לפעול מהר יותר?
איך גורמים לועד לפעול מהר יותר?
23-02-2011 23:34:00
צוות הפורום
החלפת נורה
אני מבין שאדון ועד הבית הוא אחד הדיירים בבניין ולא חברת ניהול. למרות שנציג הועד נבחר לתפקידו מרצונו החופשי, אין זה אומר שמתפקידו לעשות אי אילו עבודות בבנין. לא מן הנמנע, כי תבקש ממנו נורה מתאימה ותחליף בעצמך את הנורה, כך תחסוך זמן וכאב ראש.
24-02-2011 07:29:00
יוס פרי
הבהרה
כנראה שלא הבהרתי את עצמי:
ברור שנורות רגילות אנו מחליפים בעצמנו.
מדובר ב-2 מנורות חירום שעלותן כמה מאות שקלים ורק חשמלאי מוסמך אמור להחליפן.
ברור שנורות רגילות אנו מחליפים בעצמנו.
מדובר ב-2 מנורות חירום שעלותן כמה מאות שקלים ורק חשמלאי מוסמך אמור להחליפן.
נשאלת השאלה האם אני יכול לדרוש מהם שאני ארכוש בעצמי את המנורות. אזמין חשמלאי שיחליף. ואז להגיש קבלות ולקזז מדמי הוועד שאני משלם.
אני לא רואה דרך אחרת לזרז את הטיפול. כאמור, עברו 3 חודשים מאז פנייתי הראשונה.
25-02-2011 10:05:00
צוות הפורום
עכשיו ברור
אכן הבהרת את עצמך.
לא הייתי עושה תנאים: אם לא תחליף אחליף בעצמי….
כן הייתי ניגש לאדון וועד ועושה זאת מסודר, כלומר: שואל אותו האם הוא מסכים שאתה תזמין חשמלאי ותקזז זאת מקופת הוועד. אם אין לו התנגדות, רצוי מאוד להעלות זאת על הכתב, שבעוד כמה זמן לא יאמר שלא שילמת מיסי ועד בית או עשית משהו על דעת עצמך.
לא הייתי עושה תנאים: אם לא תחליף אחליף בעצמי….
כן הייתי ניגש לאדון וועד ועושה זאת מסודר, כלומר: שואל אותו האם הוא מסכים שאתה תזמין חשמלאי ותקזז זאת מקופת הוועד. אם אין לו התנגדות, רצוי מאוד להעלות זאת על הכתב, שבעוד כמה זמן לא יאמר שלא שילמת מיסי ועד בית או עשית משהו על דעת עצמך.