הוועד הגיש כנגדינו תביעה בפני המפקח. אנו כנדרש הגשנו כתב הגנה במועד יחד עם כתב תביעה שכנגד. הוועד לא הגיש כתב הגנה כנדרש. סביר להניח שיש להם סיבה לכך, והטעמים עמהם. זוהי דרכם במשך כל השנים. לפעול רק מאחורי הגב ואח"כ לנסות להכות. עד כה הם תמיד נחלו מפלה על אף שהם באופן עיקבי עושים ככל יכולתם להסית את כל הדיירים(ברובם לא מתגוררים בבניין) כנגדינו בסיפורי בדיות שונים ומשונים. שאלתי אם כן היא. האם ניתן לא להגיש כתב הגנה? האם הוועד אינו מחוייב להגיש כתב הגנה לפני הדיון אצל המפקח? הדיון אמור להתקיים בעוד מספר ימים. האם יש לנו הזכות לדרוש דחיית הדיון עד לקבלת כתב ההגנה ע"מ שנוכל להיערך כראוי? אודה אם אקבל תשובה בהקדם. תודה מקרב לב.
