שלום
מה הרוב הנדרש לביצוע שדרוג לובי והחלפת דלת כניסה לדלת נעה. היום הכל תקין רוצים לשפר.
הם ניתן להשתמש. לשידרוגים אילו בכספים הנמצאים בחשבון הבנק?
תודה
דני
מה הרוב הנדרש לביצוע שדרוג לובי והחלפת דלת כניסה לדלת נעה. היום הכל תקין רוצים לשפר.
הם ניתן להשתמש. לשידרוגים אילו בכספים הנמצאים בחשבון הבנק?
תודה
דני
24-12-2013 15:06:00
עפר שחל
ת
שדרוגים ושיפורים דורשים לכאורה הסכמה מקיר לקיר כלומר חתימות של כולם.
הוספתי "לכאורה" כי יש שדרוגים קטנים ומקובלים כגון החלפת ואפילו תוספת דלת כניסה שהם כבר בגדר שימור הקיים ודי ברוב רגיל באסיפת דיירים כדי לקבלם.
הוספתי "לכאורה" כי יש שדרוגים קטנים ומקובלים כגון החלפת ואפילו תוספת דלת כניסה שהם כבר בגדר שימור הקיים ודי ברוב רגיל באסיפת דיירים כדי לקבלם.
24-12-2013 16:44:00
דני קרון
מימון השידרוגים
עו"ד שחל . תודה על התשובה .
ביקשתי לדעת האם שדירוגים – מדובר בבניין בן 7 שנים . השדרוגים המתבקשים הם לשיפור ולא לתחזוקת הקיים .
ביקשתי לדעת האם שדירוגים – מדובר בבניין בן 7 שנים . השדרוגים המתבקשים הם לשיפור ולא לתחזוקת הקיים .
אבקש לדעת האם ניתן להשתמש בכספים שבבנק לצורך השדרוגים המבוקשים?
24-12-2013 21:30:00
עפר שחל
ת
עליך להבדיל בין שאלת הגבייה של הכסף, לבין השאלה כיצד מאשרים הוצאה – גביית כסף אינה הכרחית אם יש כסף בקופה ולאחר שהתקבלה החלטה כדין. אם ההחלטה היא כדין וישכסף בקופה אין חובה לגייס כסף נוסף.
שדרוג מחייב הסכמת כל הדיירים לכן אם ולאחר שהסכמה זו ניתנה והתקבלה כדין, ניתן לממן זאת גם מהכסף הקיים בקופה.
שיפוץ מחייב רוב רגיל באסיפה ואם יש כזו אז ניתן לממש אותו מהכסף הקיים בקופה.
שדרוג מחייב הסכמת כל הדיירים לכן אם ולאחר שהסכמה זו ניתנה והתקבלה כדין, ניתן לממן זאת גם מהכסף הקיים בקופה.
שיפוץ מחייב רוב רגיל באסיפה ואם יש כזו אז ניתן לממש אותו מהכסף הקיים בקופה.
13-01-2014 16:55:00
שלומית פאר
רוב דרוש
שלום,
"הסכמת כל הדיירים" לצורך שדרוגים ולא שיפוצים (דלת כניסה, שיפוץ מעלית)- האם מדובר בהסכמת כל הדיירים שהגיעו לאסיפה או כל הדיירים שגרים בבניין?
אם דרוש אישור כל דיירי הבניין כיצד אפשרי, אם לאסיפה מגיעים תמיד רק חלק? למיטב ידיעתי לא חוקי לעבור בין הדירות ולשאול דיירים שלא היו באסיפה.
"הסכמת כל הדיירים" לצורך שדרוגים ולא שיפוצים (דלת כניסה, שיפוץ מעלית)- האם מדובר בהסכמת כל הדיירים שהגיעו לאסיפה או כל הדיירים שגרים בבניין?
אם דרוש אישור כל דיירי הבניין כיצד אפשרי, אם לאסיפה מגיעים תמיד רק חלק? למיטב ידיעתי לא חוקי לעבור בין הדירות ולשאול דיירים שלא היו באסיפה.
תודה,
ועד בית
