לא ברור מנוסח ההודעה באתרכם:
מותר להשקות בטיפטוף או לא?
מותר להשקות בטיפטוף או לא?
09-11-2008 16:12:00
מוטי מעין
איסור השקיה – הבהרת רשות המים
שלום רב,
תודה על פנייתכם.
התשובה היא שאסור להשקות בכל אמצעי, את כל סוגי הגינות, בחודשים נובמבר-אפריל.
ההתוויה הנוספת לגבי גודל גינה מתייחסת לחודשים בהם מותר להשקות, כלומר בחודשים אלה לגבי גינות גדולות, ציבוריות או פרטיות מעל 50 מטר, חובה להשקות תוך שימוש במערכת קציבה.
אני מודה כי נוסח התקנה קצת מבלבל בעיקר עקב סדר הסעיפים. אנו נפעל להבהרת הכללים בעתיד הקרוב.
בברכה,
עדנה הררי-אברהם
ממונה (פניות הציבור ותפקידים מיוחדים)
הרשות הממשלתית למים ולביוב
רח´ המסגר 14 , ת.ד 20365 תל אביב 61203
