אם מישהו יודע, במיסוי, במע"מ, בהיטלים,
או דברים נוספים,
או דברים נוספים,
ומה בדיוק מרוויח קבלן כשהוא משיג קבוצת רוכשים מראש, ומגדיר אותם כרוכשי הקרקע ואת עצמו כמבצע הבנייה,
ולא כמוכר להם את הדירות, מה חוסכים בזה?
