המעלית בבניין שלנו בת 25 שנה, אנו מנויים אצל אותה החברה מאז הולדת המעלית.
לאחרונה מתקלקלת המעלית לעיתים תכופות ואנו נאלצים לשלם סכומים רבים על חלקי המעלית- השירות ניתן במסגרת המנוי עם חברת המעליות.
בנוסף אנו רוצים לשפץ דקורטיבית את פנים המעלית, חברת המעליות בה אנו מנויים שלחה נציג אשר נתן הצעת מחיר גבוהה, במקביל קבלתי הצעת מחיר הרבה יותר אטרקטיבית מחברה אחרת שגם הוזילה בהרבה את דמי המנוי החודשיים במידה ונחליט לעבור אליהם.
התקבלה החלטה בישיבת הועד- לעבור חברה.
ההסכם ביננו לבין חברת המעליות הישנה נחתם לפני 25 שנה כשעוד הלירה שימשה כמטבע הישראלי, ע"פ נציג החברה ההסכם תקף ואנו מחוייבים להשמשיך לשלם 3 חודשים עד הניתוק, מה עושים במקרה כזה? האם החוזה ע"פ הלירה תקף? או שמא פג תוקפו מחוסר עדכון?
תודה וסליחה על המגילה..
2. למה אתה מתכוון ב:"להמשיך לשלם 3 חודשים עד הניתוק" ?
3. העובדה שהחוזה נחתם כשהיה שימוש בלירה לא קשורה לתוקף שלו. התוקף של החוזה תלוי בסעיפים בחוזה שמדברים על פרק הזמן שעליו הוחלט שיהיה קשר נותן שרות-לקוח ועל האפשרויות להאריך את הקשר הזה.
אנו נוכל רק להוסיף שחברות מעליות רבות מוכנות לספוג את שלושת חודשי התשלום מול החברה הקודמת בחתימה על חוזה שישאיר גם לה רווח הוגן. אם תציין את איזור מגוריך נשמח להפנות אליך חברות הקשורות עימנו ותוכל לברור מהן את המתאימה לך ביותר.
יתכן והיה בהסכם סעיף האומר, כי בתום תקופת ההסכם, אם לא תגישו בקשה לסיום ההתקשרות, הוא יתחדש באופן אוטומטי לתקופה נוספת. במקרה כנ"ל ההסכם יהיה בתוקף.
כיום יש המון חברות שיהיו מוכנות למחירים טובים יותר, יש חברות שמוכנות לשפץ לכם את תא הנוסעים תמורת הסכם ל-5 שנים במחירים סבירים.
שווה לעשות קצת עבודה וסקר שוק, יש לבחור בחברה טובה ולא רק במחיר טוב !!!
לא לחשוש מפרידה מחברה שאתם עובדים איתה שנים רבות. אף אחד לא עושה טובה לאחר. אתם משלמים וצריכים לקבל שירות. לא יתנו שירות הולם תחליפו כל שנה חברה !
יש לציין כי החוזה עתיק יומין- מלפני 33 שנה.
רציתי לדעת האם יצא חוק להגנת הצרכן שמגן עלי מהתחיבויות מסוג זה?
ע"פ החוזה הזה, עלי לחכות 10 חודשים עד לניתוק?!
מה עלי לעשות??
ההתחייבות הזו מונעת ממני לשפץ דקורטיבית את המעלית באמצעות חברה אחרת שהציעה מחירים טובים יותר מכל הבחינות.
תודה.