היי
אני צריך לקחת משכנתא בגובה 335000 ש"ח.
במידה ואני מעוניין לקחת אותה לתקופה מקסימלית של 15 שנה ובהנחה שבעוד 6 שנים אקבל סכום בגובה 90000 ש"ח, שאלתי היא : מהי החלוקה העדיפה של לקיחת המשכנתא(קבועה, משתנה צמודת מדד ו/או פריים) ?
אני צריך לקחת משכנתא בגובה 335000 ש"ח.
במידה ואני מעוניין לקחת אותה לתקופה מקסימלית של 15 שנה ובהנחה שבעוד 6 שנים אקבל סכום בגובה 90000 ש"ח, שאלתי היא : מהי החלוקה העדיפה של לקיחת המשכנתא(קבועה, משתנה צמודת מדד ו/או פריים) ?
28-10-2005 10:47:00
רמי טוטאי
תגובה
אל תתבסס על הנחות מסוימות ,תהיה בטוח שיהיה ברשותך הסכום .
אם לא ,קח קבועה ,אם כן קח משתנה כל 5 שנים או כל 7 שנים (יש תוכנית כזאת באחד הבנקים ) .
בהצלחה.
אם לא ,קח קבועה ,אם כן קח משתנה כל 5 שנים או כל 7 שנים (יש תוכנית כזאת באחד הבנקים ) .
בהצלחה.
