המנקה שכ7 שנים מנקה את הבניין במי שיש, לא רק שבכלל לא מנקה כמו שצריך וסוכם איתו, אבל כל חודש – חודשיים לא מגיע ללא התראה ובלי לשלוח ממלא-מקום או להקדים את בואו. היו מקרים כאלה גם בערבי חג כולל ערב פסח שהשאיר טינופת בבית .הוא מסביר את האדרותיו בזה שהוא נקרא לעבודה הקבועה שלו באופן פתאומי. כל ההפצרות שלנו לשיפור הניקיון ושהתהדרויות הפתאומיות אינן מקובלות עלינו לא הועילו, כך שהבעיות חוזרות על עצמו כל העת.
האם אנחנו מחויבים לשלם פיצויים במקרה ונפטר אותו?
אם כן, האם יש דרכים/ תנאים שמאפשרים לפטר ללא פיצוים?
בתודה
26-12-2013 14:50:00
זמי זילברמן
איך הוא מועסק.
האם הוא עצמאי, מוציא חשבונית כל חודש?
אם לא האם אתם משלמים לו שכר כחוק, עם תלוש וניכויים?
אם התשובה לשתי השאלות הנ"ל היא לא או לשנייה -כן- לדעתי יש כאם יחסי עובד מעביד המחייבים פיצויים
לך תוכיח לבית משפט כי הוא מתרשל, תצטרך לעמוד ולהסביר לרשויות המס וביטוח לאומי למה אתה מעסיק בשחור.
אם לא האם אתם משלמים לו שכר כחוק, עם תלוש וניכויים?
אם התשובה לשתי השאלות הנ"ל היא לא או לשנייה -כן- לדעתי יש כאם יחסי עובד מעביד המחייבים פיצויים
לך תוכיח לבית משפט כי הוא מתרשל, תצטרך לעמוד ולהסביר לרשויות המס וביטוח לאומי למה אתה מעסיק בשחור.
27-12-2013 00:20:00
גימס לובנשטיין
הוא אינו עצמאי אבל משלמים ביטוח לאומי
אנחנו משלמים לו כל חודש מזומן לפי מס´ הימים (בדרך כלל 3 עד 5) פעמים שהוא ניקה. ללא תלוש; הוא רק חותם שקבל את הכסף בלי שום חשבונית או תלוש וניקויים. רק משלמים עבורו ביטוח לאומי.
27-12-2013 16:29:00
זמי זילברמן
תן לו פיצויים כחוק ותיפטר מהבעייה
אתה מעסיק עובד ללא דיווח לשלטונות המס, הוא יכול לתבוע אותך על חגים, ימי חופש, ביגוד, הבראה , הפרשות לפנסיה ועוד.
תציע לו פיצויי פיטורים כחוק ביד נדיבה, פתה אותו לעזוב וקח מישהו שייתן לך חשבוניות מס.
תציע לו פיצויי פיטורים כחוק ביד נדיבה, פתה אותו לעזוב וקח מישהו שייתן לך חשבוניות מס.
