אני עומד להיכנס לדירה חדשה. במקלחת הורים הריצוף הינו גרניט פורצלן עם פוגה של 2-3 מ"מ ואילו באזור של המקלחון בוצעו השיפועים ע"י ניסור הקרמיקה ב 45 מעלות ליצירת שיפועים אך ללא פוגות.
האם זה תקין? האם לא תהיה בעיה באיטום כיוון שקשה יותר להכניס את הרובה לחריץ המינימלי שנוצר?
האם זה תקין? האם לא תהיה בעיה באיטום כיוון שקשה יותר להכניס את הרובה לחריץ המינימלי שנוצר?
