שלום
אני רוצה לאטום גג בבית משותף,ולא כל הדיירים מעונננינם להשתתף,אני בכל זאת אעשה בחצי מהגג, מה התהליך,האם אני יכולה לעשות ואח"כ לבקש את הכסף?
15-02-2013 21:17:00
דורון טרייביש
לא את לא יכולה לעשות ואחר כך לבקש כסף
הגג הוא חלק משותף שך כך הדיירים ע"פ חוק בתים משותפים אי לכך את צריכה הסכמה ושהביצוע יעשה במשותף ביצוע של חצי גג לא יועיל ואף יעשה את המצב לגרוע יותר
15-02-2013 23:40:00
ציונה הינדי
אם לא כולם מסכימים
ואני חייבת לעשות כי יש לי נזק בדירה מה לעשות?
16-02-2013 03:05:00
דורון טרייביש
הם חייבים ע"פ החוק גם להשתתף בתיקון שבביבתך
פני לתרבות הדיור או לעורך דין אפשר לחייב אותם מאחר ומדובר בחלק המשותף
16-02-2013 09:27:00
ציונה הינדי
אני שואלת מה התהליך?אני רוצה קודם לעשות ואח"כ
16-02-2013 09:27:00
ציונה הינדי
אני שואלת מה התהליך?אני רוצה קודם לעשות ואח"כ
16-02-2013 09:31:00
ציונה הינדי
הם לא רוצים להיות חברים באגודת
הדיור וזו הבעיה,אני חייבת לעשות לפני הגשם הבא,
מה עושה כדי לזרז את הענין ?
מה עושה כדי לזרז את הענין ?
להכין מכתב על ביצוע איטום ולהחתים אותם על הסכמה?
16-02-2013 12:39:00
דורון טרייביש
את רוצה קודם לעשות ואחר כך לטפל בתשלום
כאשר את עושה את זה בצורה הזו את עשויה להגיע למצב שאת תעשי ואחר כך לא תוכלי לגבות את הכסף והכל יצא מכיסך אם את מוכנה לקחת את הסיכון הזה אז לי אין מה להגיד את חייבת לדעת שזה סיכון גדול מאוד
יותר קל ויותר זול יהיה לך לשלם את האגרה לתרבות הדיור מאשר לשלם את עלות האיטום לגג
וכחברה בתרבות הדיור יש להם עורכי דין שיתנו לך את העצה הטובה ביותר ואף יעזרו לך לטפל בנושא בכל מקרה כרגע אין מה לעשות לפני סוף מרץ תחילת אפריל כך שיש לך זמן לטפל בזה בצורה מסודרת.
עם יועץ של האגודה לתרבות הדיור ימצא כי הנזק אצלך הוא נזק מהרטיבות בגג הרי שהוא יכתוב זאת בדוח שמקובל בבתי משפט ואז עלות התיקון בתוך הבית תהיה על כל הדיירים מאחר והגג הוא חלק משותף ומכתב מעורך דין יגרום לשלם את הכל בחלוקה שווה .
מצד שני את יכולה להציע להם שתמורת האיטום של הגג חלק הגג שמעל דירתך יהפוך להיות חלק בבעלותך גם בטאבו ואז בעתיד תוכלי לבנות עליו עוד חדר של 40 מטר לפי החוק
יותר קל ויותר זול יהיה לך לשלם את האגרה לתרבות הדיור מאשר לשלם את עלות האיטום לגג
וכחברה בתרבות הדיור יש להם עורכי דין שיתנו לך את העצה הטובה ביותר ואף יעזרו לך לטפל בנושא בכל מקרה כרגע אין מה לעשות לפני סוף מרץ תחילת אפריל כך שיש לך זמן לטפל בזה בצורה מסודרת.
עם יועץ של האגודה לתרבות הדיור ימצא כי הנזק אצלך הוא נזק מהרטיבות בגג הרי שהוא יכתוב זאת בדוח שמקובל בבתי משפט ואז עלות התיקון בתוך הבית תהיה על כל הדיירים מאחר והגג הוא חלק משותף ומכתב מעורך דין יגרום לשלם את הכל בחלוקה שווה .
מצד שני את יכולה להציע להם שתמורת האיטום של הגג חלק הגג שמעל דירתך יהפוך להיות חלק בבעלותך גם בטאבו ואז בעתיד תוכלי לבנות עליו עוד חדר של 40 מטר לפי החוק
