עזרתם לי מאוד וחשבתי שסיימתי את הסיפור שלי,
אני גרה בבניין משותף שאין בו ועד ולא רשומים באגודה ,כי לא רוצים.
עשיתי את כל תהליך החוקי שזה מכתב רשום מעו"ד(שיל)לכל דייר+הגעתי לדירה דירה+אסיפת דיירים על הודעה להתחלת איטןם ביריעות ואז עלה בעיית הקולטים בגג ואמרו מה יקרה עם בתהליך ביצוע האיטום יקרה משהו לקולטים מי לוקח אחריות (יש לציין שהקולטים ישנים וחלק מהם חלודים)וביקשו לעשות זפת ,כמובן שאמרתי שאבדוק אך בבדיקה הבנתי שגם בזפת צריך להרים את הקולטים.
אני לא יודעת עכשין אין אני משכנעת את הדיירים ומה עושה בקשר לקולטים בבקשה עזרתכם חוקית
אני גרה בבניין משותף שאין בו ועד ולא רשומים באגודה ,כי לא רוצים.
עשיתי את כל תהליך החוקי שזה מכתב רשום מעו"ד(שיל)לכל דייר+הגעתי לדירה דירה+אסיפת דיירים על הודעה להתחלת איטןם ביריעות ואז עלה בעיית הקולטים בגג ואמרו מה יקרה עם בתהליך ביצוע האיטום יקרה משהו לקולטים מי לוקח אחריות (יש לציין שהקולטים ישנים וחלק מהם חלודים)וביקשו לעשות זפת ,כמובן שאמרתי שאבדוק אך בבדיקה הבנתי שגם בזפת צריך להרים את הקולטים.
אני לא יודעת עכשין אין אני משכנעת את הדיירים ומה עושה בקשר לקולטים בבקשה עזרתכם חוקית
