אנו ועד חדש הזוכה לשיתוף פעולה נדיר בבנין לאחר שנים בו הכל היה "תקוע". אחד הדיירים מנסה כל הזמן לחבל בפעולתינו, בין היתר ע"י עיכוב התשלום. האם, בכדי למנוע הישנות, נוכל באסיפת דיירים הבאה להחליט כי יש לתת את התשלום לחצי שנה מראש (כך אנו גובים) תוך חודש מהמועד בו פורסם? והאם חריגה כזו תיתן עילה צודקת לתבוע את המאחרים (כאמור בכוונה)? ולא – מתי ואיך לנהוג בדייר מעצבן שתוקע את רוח ההתנדבות החיובית ששורה סופסןף בבנין?
21-07-2007 13:37:00
דני קריו
למה הכוונה "חצי שנה מראש"?
האם באמצעות שיקים דחויים או בתשלום אחד?
לתבוע בתשלום אחד נראה לא סביר, ולתבוע מסירת שיקים דחויים מראש נראה שלא ניתן לכפות על דיירים,כי אין בכך כדי לנהל בצורה תקינה את הרכוש המשותף.מה שתוכלו לעשות הוא לקבוע מועד בכל חודש שבו יש לשלם,ומי שיאחר בתשלום תוכלו לתבוע אותו אצל המפקח.
לתבוע בתשלום אחד נראה לא סביר, ולתבוע מסירת שיקים דחויים מראש נראה שלא ניתן לכפות על דיירים,כי אין בכך כדי לנהל בצורה תקינה את הרכוש המשותף.מה שתוכלו לעשות הוא לקבוע מועד בכל חודש שבו יש לשלם,ומי שיאחר בתשלום תוכלו לתבוע אותו אצל המפקח.
21-07-2007 13:41:00
אוסנת ועד
אנו נותנים שיקים מראש לחצי שנה הקרובה
וזה כולל גם את התשלום היחסי של כל דייר עבור סולר למים חמים (שנקבע יחסית לצריכת המים החמים). כל הדיירים כבר שילמו לנו עד סוף דצמבר השנה פרט לזה שגורם לבעיות.