רמי תודה על עבודת קודש שאתה עושה.
שאלתי היא כזאת:
קיבלתי הצעה מבנק לאומי:
80000 ש"ח לפי% 4.5 ל12 שנה צמודת מדד
80000 ש"ח לפי 4.6% ל 16 שנה צמודת מדד.
80000 ש"ח לפי 4.6% ל 20 שנה צמודת מדד
60000 ש"ח לפי P-.05 ל 20 שנה
70000 ש"ח הלוואת גישור ל10 שנים P-0.2 (שאני יחזיר אותה כעבור 5 שנים להערכתי)
מבנק איגוד:
100000 ש"ח ל 20 שנה בריבית קבועה 6.99%
100000 ש"ח 2 20 שנה בריבית קבועה 7.2%
170000 שח בריבית 4.6% צמודת מדד.
איזה אופציה משתלמת יותר?
והאם ניתן לקבל תנאים טובים יותר?
והאם הלוואת גישור היא הלוואה רווחית?
תודה רבה.
15-06-2006 15:25:00
ליאור אילון
המסלול העדיף
המסלול העדיף לאורך זמן הינו של בנק איגוד.
16-06-2006 15:09:00
רמי טוטאי
תשובה
אכן בנק איגוד .
