שלום
לאחרונהא ונה ועד הבית החליט להעביר את הניהול לחב´ חיצונית מכיוון שנמאס לה , בשנתיים האחרונות היא מינתה על דעת עצמה אחת מהדיירות שתעזור לה כביוכול , לפני כחודש מינתה דיירת אחרת שתהייה איתה בועד שלא ברור מה תפקידה היא לא מראה יוזמה או פעילות כל שהיא , פשוט תלו מודעה בחדר מדרגות שהיא ועד , מיותר לציין שהיא לא כל כך תיקשורתית כל מה שהיא אומרת זה אני ועד זכותי להחליט למשל על העלאת דמי ועד וכו´ ,
לפני מס ימים היא אמרה שהחליטה להעביר את הועד לחב ´ חיצינונית .
אני ההיתי לפני כשנתיים איתה בועד מכיוון שלא הסתדרנו היא החליטה שאני לא אהיה לעולם יותר ועד לי לא היה באותו זמן אפשרות למלחמה הזאת אז ויתרתי , אבל המצב הולך ומידרדר
האם אני כבעלת בית יכולה להתנגד לחב´ חצונית
הם שללו את זכותי לעולם להיות בית ( מס שכונות מבוגרות שסובלות משנאת חינם
לאחרונהא ונה ועד הבית החליט להעביר את הניהול לחב´ חיצונית מכיוון שנמאס לה , בשנתיים האחרונות היא מינתה על דעת עצמה אחת מהדיירות שתעזור לה כביוכול , לפני כחודש מינתה דיירת אחרת שתהייה איתה בועד שלא ברור מה תפקידה היא לא מראה יוזמה או פעילות כל שהיא , פשוט תלו מודעה בחדר מדרגות שהיא ועד , מיותר לציין שהיא לא כל כך תיקשורתית כל מה שהיא אומרת זה אני ועד זכותי להחליט למשל על העלאת דמי ועד וכו´ ,
לפני מס ימים היא אמרה שהחליטה להעביר את הועד לחב ´ חיצינונית .
אני ההיתי לפני כשנתיים איתה בועד מכיוון שלא הסתדרנו היא החליטה שאני לא אהיה לעולם יותר ועד לי לא היה באותו זמן אפשרות למלחמה הזאת אז ויתרתי , אבל המצב הולך ומידרדר
האם אני כבעלת בית יכולה להתנגד לחב´ חצונית
הם שללו את זכותי לעולם להיות בית ( מס שכונות מבוגרות שסובלות משנאת חינם
25-08-2013 11:22:00
זמי זילברמן
הכל חייב להיות באסיפת דייירים
כל הפעולות שתיארת מחויבות החלטות אסיפת דיירים כחוק. אם לא נעשה- שלחי מכתב לועד, לדיירים בבניין והודיעי כי תפני למפקח.
25-08-2013 12:23:00
asti dagan
יש לועד א שיטה להחתים דיירים על מה שהוא מחליט
לועד אצלנו יש שיטה מכיוון שרוב בעלי הדירות כאן הם אנשים בני 80 + אין להם מושג לגבי החוק והוא מנצל זאת גם לא שואלים מה נעשה עם הכסף דפי חשבון לא הוצגו מעולם כלומר שנתיים
האם חתימה של 7 או 8 דיירים יכולה להיות חוקית מבחינת המפקח , ויכולים לשלול ממני זכות , מפקח יבין שמדובר בניצול ציני של קשישים ?
כאמור אין תקשות בין הדיירים
25-08-2013 14:52:00
asti dagan
????????????
25-08-2013 16:36:00
זמי זילברמן
מה פתאום? חוק זה חוק
יש המון בני 80 צלולים ולא כולם המומי גיל ותשושים.
לא לזלזל בבקשה בגיל…
אם מישהו לא מתפקד יש יורשים, יש אפוטרופסים, יש מנהלי עיזבון , כל דבר מכוסה מבחינת מי מטפל ולוקח אחריות. וזה בטח לא הוועד.
לא לזלזל בבקשה בגיל…
אם מישהו לא מתפקד יש יורשים, יש אפוטרופסים, יש מנהלי עיזבון , כל דבר מכוסה מבחינת מי מטפל ולוקח אחריות. וזה בטח לא הוועד.
25-08-2013 20:58:00
asti dagan
ניצול ציני
חלילה לא זילזתי בשכנים הקשישים גילם אינו העניין הם פשטו אנישם שלא יורדים כמעט מהבית אלה עם המטפלת הם הזנחת הבניין היא לא בראש סדר עדיפות ולפי שיחה איתם בעבר ברור לי שאין להם מושג בחוק מבחינתם כל מה שועד יבקש זאת זכותם אין רצון לשיפור מראה הבניין או מחשבה לבקש דין וחשבון אין להם אפילו מושג שהיא סגרה חשבון ופתחה חשבון בבנק אחר .
ובטח הילדים שלהם שבאים לבקר אותם פעם בשבוע יבקשו בשבילם , אז אינני מזלזת בהם כי הם קשישים , הועד יודע שמה שיעשה הם לא יבקרו אותו או יערערו על מעשיו
אז אין פה ניצול ?
ובטח הילדים שלהם שבאים לבקר אותם פעם בשבוע יבקשו בשבילם , אז אינני מזלזת בהם כי הם קשישים , הועד יודע שמה שיעשה הם לא יבקרו אותו או יערערו על מעשיו
אז אין פה ניצול ?
27-08-2013 21:29:00
asti dagan
יש לועד א שיטה להחתים דיירים על מה שהוא מחליט
במידה ומס דיירים מחליטם להעביר את הניהול לחב´ חצונית מה דין הכסף שבחששהבון שאין שום אפשרות לדעת כמה כסף הצטבר במשך שנתיים מאז שפתח חשבון וסגר חשבון קודם שהיה גם על שמי
לא לא מאפשר לראות דפי חשבון כך שהוא יכול להכניס חלק מהכסף לכיסו השאלה מה דין הכסף במידה ועוברים לחברה ?
