בדירתנו החדשה (מקבלן) חלונות כיס גדולים ויפים.
הבעיות:
א. כשיש רוח בינונית ומעלה – החלונות "שורקים" בעוצמה… (סגירת החלון – חזקה וטובה, אבל כל העסק של הכיס – שורק, ולעיתים גם מחדיר רוח)
ב. אטימה אקוסטית לא טובה. (להערכתי הלא מקצועית – יותר מדי מהרעש החיצוני חודר פנימה כשהחלון סגור. יש הרגשה של חלון פתוח, כאשר הוא סגור)
שאלותי :
– האם למיטב ידיעתכם ניתן לעשות משהו לשיפור המצב?
– האם ניתן לבקש/לדרוש/לתבוע משהו מהקבלן (עדיין באחריות)?
– האם קיים תקן המגדיר איכות תפקוד מינימלית של חלון?
– האם (ואיך – ) ניתן למדוד רמת אטימה אקוסטית – על מנת לקבוע אם קיים ליקוי?
בתודה מראש, וחג שמח –
ד.
ציינת מספר ליקויים מהותיים. ללא בדיקה ואבחון במקום לא ניתן להעריך את מידת חומרתם ואו לחילופין האם התכנון כושל ואולי הביצוע אינם עומדים בתקנים הרלוונטיים לרבות הנושא האקוסטי.
צור איתי קשר באמצעות המייל לפרטים נוספים ואשמח לעמוד לרשותך בנדון.
בברכה
ס.דניאל – מומחה ויועץ איטום, בידוד תרמי ואקוסטי.
או – איפה ניתן למצוא אותם?
בתודה רבה מאד מראש-
ד.
