שלום אני מתגורר בבית משותף שניבנה ב 1999 לאחרונה התגלה סדק בחיפוי החיצוני לבניין שהתרחב ואריחי החיפוי החלו ליפול .
ברצוני לברר האם לקבלן ישנה חובה לתקן את הנזק החיצוני שנוצר ? ואם כן לכמה שנים לאחר מסירת הדירות תקפה חובה זו?
ברצוני לברר האם לקבלן ישנה חובה לתקן את הנזק החיצוני שנוצר ? ואם כן לכמה שנים לאחר מסירת הדירות תקפה חובה זו?
תודה מראש
רן
07-05-2014 14:48:00
אלון ארונוביץ
עבר הזמן של תקופת האחריות
בדק בית 7 שנים
כמקובל וועדי בתים עושים ביטוח מקיף וצד ג´ לבניין דבר שהינו חשוב ביותר
אז במקרה כפי שתיארת נתן להפעיל את הביטוח
לבקש הגעת שמאי הערכת הנזק ושחברת הביטוח המסגרת הפוליסה תתקן (היא שולחת בד"כ אנשים מטעמה)
כמקובל וועדי בתים עושים ביטוח מקיף וצד ג´ לבניין דבר שהינו חשוב ביותר
אז במקרה כפי שתיארת נתן להפעיל את הביטוח
לבקש הגעת שמאי הערכת הנזק ושחברת הביטוח המסגרת הפוליסה תתקן (היא שולחת בד"כ אנשים מטעמה)
