איש האלומיניום החליף לנו תריסים וכחלק מעסקת החבילה גם תיקן את הנזילה שהיתה בגג של הסוכה (בתים ישנים שהיה הכנה לסוכה לדתיים).
בגשם האחרון, ראינו שהתיקון שלו לא שווה כלום וכשהתקשרנו אליו, טען שעשה זאת בחינם ולכן לא מחוייב לתקן את זה.
האם טיעונו תופס?
אם לא, איך אני יכול לחייב אותו לתקן את עבודתו החלטורית?
28-01-2008 01:30:00
פולספגן פולספגן
דרך אגב, כל העסקה מפורטת בטופס ההזמנה
שם גם רשום שהתיקון בחינם.
01-02-2008 04:23:00
פולספגן פולספגן
אשמח לתגובות …
03-02-2008 23:54:00
פולספגן פולספגן
הקפצה
04-02-2008 16:26:00
עפר שחל
חלטורה
מה שניתן בחינם שווה כנראה לא הרבה. הוא עשה לכם ג´סטה, "על הדרך", משהו קוסמטי ואני לא רואה דרך לחייב אותו בתיקון יסודי.
הפתרון הריאלי הוא לתקן הפעם כמו שצריך.
הפתרון הריאלי הוא לתקן הפעם כמו שצריך.
05-02-2008 01:07:00
פולספגן פולספגן
בכלל לא מדוייק
בא אדם לביתי והיה יותר יקר ממישהו שקבלתי עליו המלצות, אך בשל העובדה שהציע לי חינם את התיקון, בחרתי בו על פניו של המומלץ, מה שבעקרון היה טעות, כמו שנאמר מה שזול הופך בסוף ליקר.
אין פה שום טובה, כי הוא ידע שזאת הסיבה שאני לוקח אותו.
שוב, החינם הוא לא בדיוק חינם, כי בשאר היה יותר יקר ובעיסקה הכוללת היה משתלם לי וגם הבהרתי לו את זה יותר מפעם אחת.
כל שיפוצ´ניק ששאלתי, אמר לי שזה תפקידו של איש אלומיניום, כי הגג הוא גגון בדומה למה שיש בכדי שהכביסה לא תירטב (הוא גם החליף לי את הגגון בכביסה).
06-02-2008 01:24:00
פולספגן פולספגן
הקפצה
07-02-2008 01:35:00
פולספגן פולספגן
הקפצה שניה – פעם שלישית גלידה |u@|
08-02-2008 02:08:00
פולספגן פולספגן
מגיע לי גלידה |h@| ומכיוון שזה פורום משפטי, אני
דורש אותה
10-02-2008 01:59:00
פולספגן פולספגן
|B@|
10-02-2008 18:15:00
דני קריו
אם בטופס ההזמנה אכן יש אחריות
והתיקון "בחינם" היה כחלק מעסקת חבילה,נסה לתבוע בתביעות קטנות.
11-02-2008 01:29:00
פולספגן פולספגן
בטופס ההזמנה לא מוזכרת המילה אחריות
אך, יש בוודאי ברירת מחדל לכך – לא?