שלום רב,
בחודש הקרוב מסתיימת תקופת האחריות של המעליות המותקנות בבניין, מדובר בבניין בן 22 קומות, בבניין מותקנות 3 מעליות MRL של חברת KONE (אשר רכשה את חברת ישראליפט), בבואנו לבחון את עלות האחזקה למעליות קיבלנו מישראליפט הצעה הזויה של 12 אש"ח עבור כל חודש – קרי 4000 ש"ח לחודש עבור כל מעלית, לציין כי בבניין סמוך עם אותו מספר קומות קיימות מעליות של חברת מיצובישי אשר מתוחזקות ע"י אינטראפ בעלות של 1500 ש"ח לחודש עבור כל מעלית.
העלות ההזויה הזו הובילה אותנו לבחון הצעות נוספות מחברות אחרות, העניין שרוב החברות לא מוכנות לתחזק את מעליות KONE ואלה שכן דורשות עלויות מופרזות של החלפת כרטיס פיקוד (כרטיסי הפיקוד הקיימים מוצפנים ורק אנשי ישראליפט יכולים לעבוד איתם) , בשורה התחתונה אנו שבויים של חברת ישראליפט אשר קבעה מחיר הזוי ולא מוכנה לזוז מעמדתה, יותר מזה החברה הודיעה שכל שנה המחיר יעלה …
שאלתי – מה עושים במצב כזה ? האם לנו כצרכנים יש אפשרות משפטית לפעול מול חברת ישראליפט?
האם מצאת פתרון / התקדמות כלשהיא בנושא?
אנחנו חווים בעיה דומה מול ישראליפט
דרך אגב לגבי המחיר- בבניין שלנו מעלית ישנה לשמונה קומות- אחזקה חודשית כ-1,000 ₪. מערכת ישנה.
בדקו בביתם חדשים אחרים כמה לוקחים.