אודות

בין אם רכשתם דירה מקבלן או פרוייקט מגורים, בין אם אתם שייכים לקבוצת רכישה, הרחבת יישובים, גרים בשכונת מגורים או בית משותף, האתר הזה מיועד לכם.

manager2"בית משותף" הנו מיזם פרטי מקורי, אתר המוקדש לקהילות הדיירים. הקהילות בבית משותף מהוות מקום מפגש לדיירים לצורך החלפת מידע, דעות ורעיונות. כאן תוכלו להקים "בית וירטואלי", פורום דיירים ומקום מפגש קבוע בו תוכלו להעלות רעיונות חדשים, לשאול, להשיב ולהתייעץ בנושאים הקשורים לדיור וקהילה, לשלוח ולקבל הודעות.

הרעיון שמאחורי בית משותף

הרעיון שמאחורי בית משותף הוא פשוט: לתת לרוכשים דירות בפרויקטים, לוועדי בתים ודיירים בבניינים משותפים מקום מפגש קבוע באינטרנט, שיהיה נגיש מכל מקום ובכל זמן, כדי להתבטא, להחליף מידע ורעיונות שונים בכל נושא על ידי הקצאת מיקום ייחודי באתר לכל קהילה ועם זאת לספק להם אתר תוכן ושירותים משותפים לכולם: אינדקס לבתי עסק ובעלי מקצוע, לוח קונים ומוכרים יד שנייה, פורומים ומאמרים מקצועיים, לוח חדשות בנושאי דיור וקהילה ועוד כאשר האתר יתבסס על שיתוף פעולה בין הגולשים לבין עצמם ובינם לבין צוות בית משותף. כל זאת ללא כל עלות של פיתוח והקמת אתר האינטרנט, תחזוקה שוטפת, דומיין, אחסון או כל שירות אחר הניתן באתר. כל מה שיש לעשות זה רק להירשם וליידע את שאר הדיירים!

שרותים של בית משותף

אתרים קהילתיים לדיירים אתרי הדיירים מאפשרים בלחיצת כפתור הקמת קהילות דיירים, קהילות עבור שכונות, בניינים משותפים, פרוייקטים לבניה, הרחבת יישובים, קבוצת רכישה ואף חברות לניהול בניינים משותפים בהם ניתנת הבמה לשיתוף פעולה. אתרי הדיירים כוללים מערכת פורום ורשימת החברים כולל אפשרויות שליחת מסרים אישיים בין החברים, לוח הודעות אינטרקטיבי, קישורים משותפים, ואפשרות להזנת מרכזים קהילתיים סביב הקהילה. כל אתר קהילתי שכזה הוא למעשה אתר העומד בפני עצמו למעט שם מתחם עצמאי. את הקהילות ניתן לנהל דרך ממשק ניהול מיוחד על ידי מנהל הקהילה, ניתן גם לסגור את הקהילה לחברים בלבד.

מערכת מסרים אישיים תוכלו ליצור קשר אישי בין הגולשים, באמצעות כתיבת הודעות אישיות. לכל משתמש רשום נפתחת אוטומאטית תיבת הודעות אליה הוא יקבל את ההודעות. הודעה על קבלת הודעה כזאת תגיע אל הדואר אלקטרוני שיימסר בעת הרישום לאתר (ואינו גלוי לגולשים באתר). אנא קרא בעיון את תנאי השימוש לגבי כללי הכתיבה.

מאגרי מידע בנושאים שונים צוות הפורטל הקים מערכת מידע ענפה בצורת מאמרים מקצועיים, מדריכים לבית ולגינה. מאמרים שנכתבו על ידי צוות המערכת והגולשים באתר, קישורים לכתבות שפורסמו ברחבי האינטרנט בנושאים שונים וקישורים לאתרים בנושא.

פורומים מקצועיים בפורטל יש מערכת פורומים לדיירים ייחודית המקיפה בנושאי הדיון שלה את הבית והבית המשותף ומנוהלת על ידי מומחים ובעלי מקצוע בתחומים: ועד הבית, ביטוח לדירה והרכוש המשותף, ייעוץ משפטי לועד הבית , עשה זאת בעצמך, ייעוץ משפטי לקויי בניה, חשמל ותאורה, שיפוץ ובינוי – איטום ובידוד, גינון, משכנתאות ונדל"ן.

מדריך בעלי מקצוע במדריך בעלי מקצוע רשומים בעלי מקצוע ועסקים הנוגעים אך ורק למהות האתר. השתדלנו לבחור את העסקים הרשומים בקפידה רבה.

לבעלי מקצוע: פרסום עסקים בחינם או קידום דפי העסק שלך בתשלום סמלי.

מערכת הצעות מחיר באמצעות מערכת הצעות מחיר ניתן לבקש הצעות מחיר לעבודות שונות הקשורות לבית ולבניין. תוכלו לראות מתוך מבחר הקטגוריות את זו המתאימה לכם ומערכת האתר תדאג להפיץ את בקשתכם לבעלי המקצוע הרשומים בה ומתאימים לבקשתכם. אנו גם מפעילים תכנית שותפים לבעלי אתרים בה ניתן להתקין את המערכת באתרים שותפים והאתר השותף מתוגמל. המערכת כוללת גם מערכת ניהול ודוחות עבור השותפים.

לקבלת פרטים על שיתופי הפעולה, לחץ כאן עזרה אם נתקלת בבעיה כלשהי במהלך גלישתך באתר, באפשרותך להיעזר בדף שאלות ותשובות לפתרון מהיר ומיידי.

צור קשר לכל שאלה, הצעה או הערה תוכלו לפנות אלי דרך כיתבו אלינו.

שירות אישי לוועדי בתים!
איתור בעלי מקצוע

המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או לחץ לשליחת הודעת ווצאפ

המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או לחץ לשליחת הודעת ווצאפ:

    ועד בית, קבל במתנה את המדריך המלא לניהול ועד בית אשר יהפוך את ניהול הבית המשותף לחוויה מהנה ופשוטה ויחסוך לך זמן רב ועלויות בתחזוקת הבניין!

    ועד בית, קבל במתנה את המדריך המלא לשיפוץ בניינים אשר יחסוך לך אלפי שקלים בשיפוץ בניין המגורים!

    קטגוריות עסקים

    אדריכלות
    איטום גגות
    אינטרקום
    אינסטלציה
    ארונות מתכת
    בדק בית
    ביטוח ועד בית
    בישום בניין
    גביית ועד בית
    גגות סולאריים לייצור חשמל
    גז
    גינון ועיצוב גינות
    גנרטורים
    דלתות כניסה לבניין
    דפיברילטור
    הדברה
    הנדימן
    הרחקת יונים
    התחדשות עירונית
    חברות ניהול בתים משותפים
    חברות ניקיון בתים משותפים
    חיטוי מאגרי מים
    חשמל
    כיבוי אש
    מיגון תא מעלית
    מימון תביעות משפטיות
    מכולות אוטומטיות
    מנעולן
    מעליות
    מערכות אזעקה / מצלמות
    מערכות סולאריות
    משאבות מים
    סימוני חניות
    עורכי דין / נוטוריונים
    עיצוב לובי וחדר מדרגות
    עמדות טעינה חשמליות
    פוליש
    פיקוח ובניה
    צביעת חדרי מדרגות
    קבלני שיפוצים לבתים משותפים
    קונסטרוקטור
    שיפוץ מבנים
    שיפוצים בסנפלינג
    שערים ומחסומים
    תיבות דואר

    וועדי בתים ודיירים

    הצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק הגדולה בישראל הנותנת מענה לבעיות הדיור בבית המשותף!!!

    להצטרפות לחצו על התמונה או על הכפתור ושלחו בקשת הצטרפות בדף הקבוצה

    דילוג לתוכן